Powered By Blogger

marți, 19 aprilie 2011

Esti...


Esti furtuna adunata-n ochii mei.
vapai.
Esti fiecare litera de pe peretele meu.
Esti sufletul si fiecare ,,r" care provine din numele meu
Esti picurii de apa si de cafea care curg pe buzele mele in fiecare dimineata.
Esti nervii mei care provin din si pentru tine.
Esti toate cele adunate-n timp in mine.
Vant,ploi,soare,ceata,senin tot ceea ce poate numi un suflet rezid.
Esti intregul meu pamant pe care calc,pe care-l iubesc,pe care-l imbrac cu noi.
Esti scrisul din noptile mele tarzii,
mii de bucurii.
Esti verdele pe care-l port pe haine,in ochi,pe bratari,reziduri de atat de multe culori.
Esti briosa ce o port pe gat,acel tatuaj marunt si roz.
Esti tot ceea ce eu musc si posed,esti timpul meu ce se scurge-ncet.
Esti fluturasii care-mi iubesc perdeaua si inaltimea de la care ei sunt vazuti.
Esti etajul noua si liftul cu,care eu in fiecare zi urc acasa…
Esti in pozele de pe scartul meu atarnat de peretele stang si amintirile de care eu rad.
Esti cutia mea cu vise si scantei.
Faci parte din acele 21 de primaveri.
Esti,,niciodata”si totusi,,mereu”.
Esti cufarul in care ma ascund eu.
Esti gentile pe care eu le port la fiecare haina diferita,
Esti locurile pe care le bantui si in care ma regasesc.
Esti punctul meu cardinal.
Nord-Vest.
Esti amprentele de pe peretii mei,
Esti degetele mele care contin ,,eu”.
Esti chitara la care stiu sa cant doar un cantec.
Esti acel sunet lung si lent.
Esti ursul imens care-mi ocupa camera.
Esti privirea a tot ceea ce vad eu noaptea.
Esti somnul si linistea corpului meu,la tine ma raportez mereu.
Esti scoicile care-mi soptesc nisip.
Esti lumanarile pe care doar o data le-am aprins.
Esti cerceii mei in forma de cirese,port dorul tau in tot ce ma pazeste.
Esti corp rupt din corpul meu si stralucirea fiecaror vanatai,
cand ma lovesc de tine.
Esti viciul si tigara mea de dimineata.
Te fumez incet si-ti iau mult din viata.
Esti pastila pentru viata pe care o consum.
Esti aerul ce-l respir cand ies pe geam.
Esti sufletul meu dat cu balsam.
Vad in tine toata viata mea,tot dorul pentru imbratisarea ta.
Vad in tine tot ce eu nu-mi recunosc a fi al meu.
Vad in tine pata caracterului meu.
Vad in tine tot ce eu iubesc atat de mult.
Munti,mari,soarele si ploaia,acel lucru marunt ce curge si bate peste noi.
Esti intregul meu impartit la doi…

Niciun comentariu: