Powered By Blogger

vineri, 4 iunie 2010

Am regenerat(un suflet)

Si am atata fericire in mine,
Si atata suflet regenerat incat,
Daca mi-ai cere o parte te-as da mai mult decat jumate.
Si jumatate as pune-o la pastrat.

Si zbiara sunetul in mine,pana ajunge-n mici felii.
Si cand ajunge sa se rupa,
Imi pun fericirea pe baterii.
Si se reincarca…

Curentul merge-n varful venei cave,
Si explodeaza.
Atunci simt intensitate si cred cu adevarat.
Atunci spun ca merit ce am cautat

Si strig de fata cu tine,cu toti
Nu mai am reactii in lant.
Ma detasez de ce putea sa fie
Si-ti spun clar: aici nu intra melancolie.

Nu treci.
Nu umblii
Nu zbieri.
Nu plangi
Nu doare …
Nu consumi
Doar refaci.
Regenerezi si apoi impaci.

Impaci fericirea cu fericire in rate
Impaci zambetul cu rasul verii calde.
Impaci curentul cu intensitatea.
Si daca ai timp impaci si tragedia cu marea .

Te nasti,traiesti,visezi si dormi.
Respiri si dupa ,cauti antidot.


[ 4 iunie.2010. 00:01]

Niciun comentariu: