Powered By Blogger

vineri, 16 iulie 2010

Ne despartim pentru trecut.Poezie.

Azi,ne despartim pentru trecut?
Oda trecutului ce ne-a legat,atunci.
Oda tuturor oamenilor care au trait povestea alaturi de noi
Si le-a parut rau ca ne bagam in ochi atat de mult venin.…
Fiecare a trecut de stadiul numit,,copil”.
Si sperantei care a sperat pana la sfarsit
Oda ei,pentru o singura drama.Drama ce incheia un corp mut.
Suflet uitat in simpla gara.

August fara grai si bucurie.
August simpla nebunie.
Cand te descriu iti uit ochii de multe ori
I-am inchis in paradoxul sufletului meu.Traiesti inca acolo,
Cu lacrima si nostalgie…
Mai ti minte?Copii ce se spargeau de valuri.Copii fara minte.

Azi,ne despartim pentru trecut?
Bucurie celor care au sperat in noi si noi, i-am dezamagit.
Si tuturor celor care ne-au vandut de atatea ori flori si sunete de mari…
Si le-a parut rau ca am plecat asa tineri amandoi
Toti si-au trait povestea alaturi de noi
Si poate chiar mai mult…toti au inghitit un suflet prematur.

De ce ne despartim azi,pentru trecut?
Credeam ca te-a ajuns sfaritul nostru crunt,mi-as fi dorit sa nu ne despartim azi pentru TRECUT.

Niciun comentariu: