Powered By Blogger

vineri, 14 mai 2010

Azi nu ne mai jucam.


Si m-ai oprit sa ma arunc in linistea ochilor tai.
Si esti prea calm sa stingi focul ce mogneste din cauza ochiilor mei
Vrei nu si nu am sa-ti dau……
Azi golesc din pahar pata colorata de rai.
Obisnuiam sa-ti sar in brate,cand te vadeam si sa respir greu
Obisnuiai sa razi la avantul meu.
Numaram pe degete zilele cand ne vedeam.
Si diminetiile cand imi mai zambeai..asa intamplator…
Nu te priveam…nu puteam…
Petreceam dimineti pline intr-o saptamana
Si-mi placea sa fi acolo,prin parc,steam ca esti clarul meu de zori
Si incepeam ziua asa cum ma lasai…
Si ma lasai fericita mereu…
Iti intorceam mereu obrazul sa ma pupi de doua ori.
Tu nu o sa ma marchezi la fel ca ceilalti..
Tu nu o sa-mi spargi nebunia din atrilu drept
Nu ai sa-mi umpli capul cu uitari.
Nu ai sa faci din dimineti seri..
Pur si simplu nu am sa te las...

Niciun comentariu: